CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I Love Flowers

I Love Flowers

Tuesday, November 30, 2010

♥ Kenapa Saya Sayang Dia ♥

saya sayang dia


Saya sayang dia sebab dia sayang saya.
Saya sayang dia sebab dia faham saya.
Saya sayang dia sebab dia selalu ada dengan saya tak kira susah atau senang.
Saya sayang dia sebab dia terima saya seadanya.
Saya sayang dia sebab dia tahu macam mana nak buat saya happy.
Saya sayang dia sebab dia selalu pujuk saya bila saya merajuk dan menangis.
Saya sayang dia sebab dia selalu ada dengan saya.
Saya sayang dia sebab dia tahu macam mana nak buat saya gelak.

P/S: awak  semua sayang DIA tak??hehe~!

4 comments:

izzatul atiqah azhar said...

saya sayang dia sebab dia sangat2 sayang saya :P

safirah ahsanuddin said...

hehe..oops..sapekah dye??haha~!

izzatul atiqah azhar said...

dia adalah .. erm .. hehe

safirah ahsanuddin said...

dia adalah??haha..jeng..jeng..jeng..~!