CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I Love Flowers

I Love Flowers

Saturday, December 04, 2010

♥ Thank You Love ♥

muka cam tak puas hati je bang??haha~!


Hmm ade ape dgn entri kali ni??haha..actuallynye xde laa pape yg HOT pon..tp juz macam terharu je lah..haha..DYE tolong topup kn..tu je..haha..kecoh tak??haha..kecoh gile kn??haha..tp bg fira macam terharu gile coz fira tak ske sgt org tolong topup kn..nnt macam terhutang budi laa plak..haha..tu je laa nk cite kt entry kali ni..ni atas permintaan sorang blogger suh buat entri ni..haha..nak tau tak sape??say thanx to Fatimahtul Zahirah..~ a long journey~..


P/S: i love you so much Amir..:)

10 comments:

waney said...

heheh..thanx ~ a long journey ~ sbb telah membuat safira ahsanuddin kecoh jer...hahah..

nice one~! :)

safirah ahsanuddin said...

haha..tu laa mmg kecoh abes..wat malu je..haha..:)

fatimahtul zahirah hamdan said...

haha.. xpe wane.. skali skale kecoh.. haha..good2..safira: bersyukur dgn ape yg kite ade.. ok? hehe

safirah ahsanuddin said...

haha..btol2..syukur sgt..hehe..:)

izzatul atiqah azhar said...

akak , nak top up :)

safirah ahsanuddin said...

ape??k.izzatul nk tolong topup??haha..~!

izzatul atiqah azhar said...

nak suh orang top up kan bleh x ? hehe ..

safirah ahsanuddin said...

haha..boleh2..mesti org tu on je..haha~!

izzatul atiqah azhar said...

owh .. no ... x pe2 akak br je top up neh , dan2 ... hahahahaa

safirah ahsanuddin said...

haha..dan2..adoi..ape laa akak ni..lawak btol..:)